Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest

Dodał: administrator Data: 2017-05-15 07:48:51 (czytane: 163)

Urząd Gminy Nowy Korczyn informuje, że została podpisana umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Nowy Korczyn”, z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Całkowity koszt zadania – 20 745,90 zł.
Wysokość dotacji – 16 592,34 zł w tym:
NFOŚiGW  – 9 760,20 zł tj. 50% kosztów kwalifikowalnych
WFOŚiGW – 6 832,14 zł tj. 35% kosztów kwalifikowalnych

azbest1.jpg

Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.198.19.184

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odœwież stronę i spróbuj ponownie...


Nie przegap

więcej

Wydarzenia / Imprezy

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Akcja Honorowego Oddawania Krwi

W dniu 28 maja 2017 r. Koło Gospodyń Wiejskich w Czarkowach we współpracy z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach...