Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest

Dodał: administrator Data: 2017-05-15 07:48:51 (czytane: 419)

Urząd Gminy Nowy Korczyn informuje, że została podpisana umowa z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach na dofinansowanie zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Nowy Korczyn”, z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

Całkowity koszt zadania – 20 745,90 zł.
Wysokość dotacji – 16 592,34 zł w tym:
NFOŚiGW  – 9 760,20 zł tj. 50% kosztów kwalifikowalnych
WFOŚiGW – 6 832,14 zł tj. 35% kosztów kwalifikowalnych

azbest1.jpg

Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 54.144.21.195

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odœwież stronę i spróbuj ponownie...


Nie przegap

więcej

Wydarzenia / Imprezy

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Zasady segregacji odpadów na terenie Gminy Nowy Korczyn

Poniżej przedstawiamy Państwu ogólne rady, jak segregować i wyrzucać odpady, szczegółowy sposób segregacji obowiązujący na terenie...